Yellow, what a wonderful color!

¿No os encanta el color de esta rebeca?Es tan cálido, tan alegre, tan...¡amarillo!Me encanta la combinación con los azules. Llevaba mucho tiempo queriendo ponerme estos pantalones de cintura alta con esta mini-camiseta con el ombligo al aire, y nunca había cuajado la idea, porque me parecía un poco soso tanto azul, pero esta mañana esta rebeca me saltó casi a la cara y ¡eso era lo que me faltaba!¿No os encanta?
Don´t you love this cardigan color?Is so warm, so happy, so...¡yellow!I love the combination with those two tipes of blue.It has been a lot of time that i have wanted to wear this high waisted shorts with this short top, but i never have done it because i tought that one blue and other blue was too...so so. But this morning that cardigan sudnely see the yellow cardigan, andi realise that it was what the look needed. Don´t you love it?
El top cortito lo hizo mi abuela para mi madre cuando my madre tenía como 16 años, por lo que es tambien vintage.
The little top was handmade by my grandmother and it is vintage too. She did it for my mother when my mum was like 16.
¡He añadido la lista de mis seguidores!Cada uno de vosotras significa muchísimo para mí. ¡Muchas gracias por seguirme, vosotras tambien sois parte de este blog!Besitos.
I have added my followers gift!I apreciatte so much each one!Thank you for following me, you are part of this blog too!xoxo

11 comentarios:

dy dijo...

i love the mustard cardigan, i wish i could wear that color too!

A Thought Is The Blossom dijo...

what a fantastic outfit, so simple and sweet! i love that shade of yellow, probably my favorite, and those awesome shorts and boots! i'm kinda on the hunt for a pair of shoes just like 'em!

Christen dijo...

Those shorts are sooooo cool. Love the color of the cardigan too!

Jenny dijo...

That color looks absolutely amazing on you!!! Loving your blog by the way.

jenloveskev dijo...

Love the yellow!! and the boots!!

Chlöe dijo...

Perfecta la combinación de colores!!! Sin duda has acertado... y esa camiseta cortita... tu abuela era una visionaria!!

www.unmondeunique.blogspot.com

B a la Moda dijo...

Me encanta la combinación de colores. Esa chaqueta tiene un amarillo bonito tirando a mostaza. A mí con los amarillo canario me pasa que no me quedan bien. El amarillo con el azul queda genial y los pantalones te hacen las piernas más largas. ¿No? Tu abuela es una artista. La mía también hace cosas pero más de punto.

xoxo
B* a la Moda

Rebecca, The Clothes Horse dijo...

Cute look; I love the cardigan and those shorts look really nice.

joelle van dyne dijo...

i love wearing yellow too, so i love your cardigan! i also really like the big pendant necklace. ~joelle

elenisima dijo...

La combinación es ideal. En cuanto la ves, respiras el rollo vintage que tiene. Me gusta!!!

Besitos

http://elenisima-elroperoabierto.blogspot.com

Kyla dijo...

I love this outfit! Especially the shorts with the boots!

Publicar un comentario

¡Gracias por comentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...