Coincidence

Ayer estaba haciendo mi ronda habitual por mis blogs favoritos y me llevé una grata sorpresa al encontrar esto en el blog de Starr Crow (no pongo las fotos porque a ella no le he pedido permiso, pero os dejo el link). Ella está fantástica como siempre, pero...¿qué es lo que me sorprendió? Bueno, pues es que el antes de ayer yo llevé esa misma falda que ella. ¡Es exactamente la misma! La suya es de Forever 21 y la mía la compré en Pull&Bear. Pero aún así...son iguales, ¿no?, ¿qué creeís?
Yesteray I was reading my favourite blogs as always when I found this nice surprise at Starr Crow´s blog (I don´t show the pictures because I haven´t asked her for permission, but you have the link). She is fantastic as always, but...what is that surprised me?Well, it was that I wore the same skirt the day before. Is exactly the same one! Hers is from Forever21 and mine is from Pull&Bear. But they are thesame, isn´t it?


El caso es que me ha hecho mucha gracia y quería compartirlo con vosotras. Y creo que esto es lo maravilloso del mundo de los blog de look diarios, que puedes comprobar como niñas en distintos puntos del mundo crean, adaptan y combinan las tendencias. Se trata de personalidad y estílo, no sólo de moda.
The thing is that I tought that it was funny and I wanted to share it with you. And I think that this is the wonderful thing about "daily looks blogs world" (¿?), that you can see as girls from different parts of the world and different styles create, adapt and combine trends. It´s about personality and style not just about fashion.

Cuando ví esta falda en la tienda la agarré y supe que era mía. Llevaba un tiempo queriendo tener una faldita tipo tutú pero no había ninguna que me convenciera ni que me pudiera permitir (todos mis esfuerzos económicos están conretados en Londres), y entonces apareció...con un puntito rock-romántico (¿me acabo de inventar ese término?) y ese vuelo...En fin que ya forma parte de mi armario.
When I saw the skirt in the shop I took it and I knew that it has to be mine. I had been a time looking for a tutu skirt but I hasnt found anyone that liked to me enough or I could afford (nowadays all my economic efforts are dued to London), but then it appeared. This skirt with this romantic-rock air (I think that I have just invented that word...), I loved it. And now is part of my wardrobe.

Decidí combinarla con una camiseta blanca vulgar y corriente y darle un toque más informal con una sudadera.
I decided to combine it with a white, simple and usual t-shirt and gmake it a bit more informal with a hoodie.






Espero que os haya gustado el post de hoy, y que haya más concidencias y que sigamos creando variedad. Pronto, más rocitos de mi armario. Besitos.
I hope that you liked this post, and that we have more coincidence and that we continue creating variety. Soon, more slices of my wardrobe. Xoxo.

6 comentarios:

Sarah Clarke Gaudet dijo...

I am loving this! Great photos :)

www.smalltownchic.com

A Thought Is The Blossom dijo...

oh my god, it is the exact same!!! how crazy is that?! i've been searching for something like it for FOREVER too looking around at thrift stores and such, but i finally gave in and went looking at forever 21. i'm so glad i did. this skirt is so versatile, i just want to wear every single days in a million different ways!

love what you've done with yours and the point you brought up about the difference of styling based on personality and location, it's so true! you look great as always, and please know you can use any photos whenever you want. your a loyal follower and i consider you a friend in this big 'old world of blogging. :)

Mrs. DaCosta dijo...

Me encanta esa falda!! Tambien estaba buscando una parecida!! jajaja!! Con los botines verdes queda genial!! No tengo palabras!!

Besito

LaurenSchoon dijo...

I love those green boots! And your skirt is soo cute!
http://champagneandmarshmallows.blogspot.com/

elenisima dijo...

Pues me encanta!!!!! Ese toque, cómo dices, rock-romantic, me parece muy chulo!!!! La falda es una monada!!! Menuda coincidencia ehhh

Besitos,
elroperoabierto

Antía dijo...

Hola! Graciias por tù comentario :)
Por cierto si encuentro alguna forma
de cambiarlo, lo cambio, no hay problema,
es qe yo nunca me había fijado en que era
tan parecido, yo pensè que era I love my
wardrobe! xD

Un besiñO

Publicar un comentario

¡Gracias por comentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...